Werkwijze

Bezwaar maken via MaakWOZbezwaar.nl is niet moeilijk én zo geregeld. Wij nemen alle zorg voor u uit handen. Gedurende het proces houden we u per e-mail op de hoogte van de voortgang en in ons klantenportaal vindt u alle aanvullende informatie. De 5 stappen op een rij:

Stap 1
Aanmelden & machtigen
Meld u eenvoudig aan via het digitale formulier op onze website. U geeft ons via dat formulier ook gelijk een volmacht om de bezwaarprocedure te voeren.

Heeft u eerst vragen? Wij helpen u graag! Neem dan telefonisch, per mail of eenvoudig via WhatsApp contact met ons op. Let op: Uw bezwaar moet binnen 6 weken na dagtekening bij de gemeente binnen zijn.
Stap 2
Controleren
Controleer in ons klantenportaal alle gegevens die u hebt ingevuld en vul indien nodig aan.
Stap 3
Bezwaar
Wij sturen het bezwaarschrift naar de gemeente en vragen extra gegevens van de gemeente om een taxatie uit te voeren.
Stap 4
Persoonlijk contact
Middels e-mail en ons klantenportaal houden wij u persoonlijk op de hoogte van alle vorderingen in het proces.
Stap 5
De uitspraak
De gemeente heeft tot 31-12-2021 om tot een besluit te komen. Als wij de uitspraak hebben ontvangen en beoordeeld, brengen we u per e-mail op de hoogte. U kunt de uitspraak vervolgens zelf bekijken via het klantenportaal.